ExceptionAll

Digitale middelen in de zorg worden steeds gewoner. Elektronische cliëntendossiers, beeldbelconsulten, internettoegang en digitale tv voor bewoners van heel gewoon geworden.
Dit maakt het leven van de cliënt, als het goed is, leuker, gezonder en gemakkelijker. Toch zijn digitale middelen in de zorg nog niet altijd een succes. Dat kan liggen aan gebrek van betrokkenheid van eindgebruikers, maar ook aan gebrek aan hulp als ze vastlopen met hun middelen.
Dat kan beter, vonden wij. Dus wij starten ExceptionAll. Ons doel: iedereen helpen optimaal gebruik te maken van digitale middelen in de zorg. Door advies, communicatie, training of het bieden van een helpdeskservice.
Cliënten helpen cliënten
Waar het mogelijk is leveren we deze diensten niet alleen aan, maar ook mét de cliënten van de zorgorganisatie. Zo helpen cliënten hun mede-cliënten met al hun vragen over digitale middelen. We ondersteunen deze cliënten natuurlijk met onze eigen helpdeskprofessionals.
Ons team bestaat voor een groot deel uit mensen die het op de arbeidsmarkt moeilijker hebben dan anderen. Zo leveren we onze diensten kosteneffectief, met mensen die de zorg van binnenuit kennen.
We willen impact maken op twee vlakken. In de eerste plaats willen we mensen met een zorgvraag zo zelfstandig mogelijk laten omgaan met digitale middelen die hun leven makkelijker, gezonder of leuker kunnen maken. In de tweede plaats willen we mensen die anders misschien niet zo makkelijk een plekje zouden vinden op de arbeidsmarkt een baan bieden die past bij hun vaardigheden. Omdat deze mensen vaak zelf een zorgvraag hebben zijn ze, als ervaringsdeskundigen, als geen ander in staat om onze klanten te helpen.